LINK International Transport

Misją firmy LINK jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań transportowo-logistycznych, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klientów, przy zachowaniu najwyższej jakości obsługi.

Na rynku europejskim firma obecna jest już od 28 lat.
Specjalizują się w transporcie drogowym oraz usługach logistycznych.
Świadczą usługi w zakresie przewozu całopojazdowego
oraz częściowego na terenie Europy.

Firma posiada kilkuset pracowników LINK, flota ponad 1000 jednostek transportowych, nowoczesne rozwiązania IT, rozwiązania dedykowane dla poszczególnych branż – stanowią stałe i nieustannie doskonalone obszary naszej oferty i organizacji.

Bazy transportowe LINK zlokalizowane są w strategicznych miejscach, pod względem komunikacji z krajami Europy (Gliwice, Łódź, Poznań, Wrocław i Ghent-Belgia).

Centrum operacyjne firmy LINK mieści się w Wiązownie k. Warszawy. To z tego miejsca zarządzają procesami i optymalizują je pod kątem potrzeb swoich klientów.

 

Jeden komentarz do “LINK International Transport”

  1. Pracowałem w tej firmie prawie rok czasu. Na szczescie nie w systemie 2 tyg na dwa dni albo jeszcze bardziej po*ym 3 tygodnie na 1… chociaz nie wiem co gorsze… Jedzilem na tzw projekcie. Kółka rotterdam i baza wychodzilem 4500 zl. Z czego 1800 zl to jest podstawa + ryczałt, a reszta to diety 50 euro w pojedynczej obsadzie od momentu przekroczenia granicy. Kierowcy ktorzy jezdzli w systemie 2 tygodnie na dwa dni wychodzili w granicach 6400 zlW polsce niestety placa diety w wysokości 30 zł jesli dobrze pamietam dopiero od 12 h. Jesli chodzi o obciazaenia to faktycznie jest cos takiego jak obciazenia wynoszace 5000 zl, ale to dopiero po kolejnej sytuacji, stluczki poneiwaz pierwsza wynosi jak dobrze pamietam 2500 zl, kazda nastepna 5000 zl. Jesli chodzi o normy spalania to maja takie zeby nigdy nie wyjsc na oszczednosci. No wiadomo po co maja byc premie za spalanie skoro normy zawsze mozna ustalic takie zeby je mial co 50 kierowca 🙂 Na koniec podrozy zostawiajac auto w bazie musimy je wysprzatac i podpisac papier, ze jesli auto jest w srodku brudne to nakladaja note obciazeniowa w wysokosci chyba 200 czy 300 zl. Jesli chodzi o przelewy to zawsze wszystko na czas. Nawet jak sie zwolnilem to potrafili mi wyslac przelwe za godziny nadliczbowe co naprade mi sie zrobilo milo z tego powodu. Ale jak wiadmo firma ma swoje minusy… czyli koordynatorzy i biurokracja na bazie. Kiedys zjezdzajac na baze tankowalismy auto na stacji i dostawalismy bony… od momentu kiedy odszedlem Pan kierownik kazał brać artykuly do czyszczenia ciezarowek… Warto dodac, ze wszystkie autohofy, parkingi platne nawet ten na 2 w niemczech strzezony jesli dobrze pamietam 30 euro za dobre rowniez link oplacal. Wiec mysle, ze nie jest to najgorsza firma, ale firme tworza pracownicy ktorzy coraz czesciej lubia gnoic pracownikow 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *